Termeni si conditii

www.saso.ro  este un magazin online, proprietate a firmei SC BEAUTY FEE SRL si orice produs din magazinul nostru poate fi achizitionat doar prin intermediul comenzii direct pe website sau telefonic indicand codul produsului asa cum se regaseste el pe site. Pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului,  recomandam  citirea cu atentie a termenilor si conditiilor.  

Prin accesarea website-ului utilizatorul accepta acesti termeni si conditii. Accesarea si utilizarea acestui website presupune ca se asuma riscul si responsabilitatea totala pentru utilizarea sa. SC BEAUTY FEE SRL isi asuma dreptul de a face modificari  oricand fara anunt prealabil sau ulterior, prin actualizarea acestei pagini. Folosirea in continuare a serviciilor www.saso.ro  inseamna acceptarea modificarilor aduse de catre firma  noastra SC BEAUTY FEE SRL.

1. Prevederi generale:

Termenii si conditiile se aplica la achizitionarea online, de pe site-ul www.saso.ro, stabilesc conditiile si specifica drepturile si obligatiile vanzatorului (distribuitorului) si ale cumparatorului (clientului, consumatorului). Vanzator si operator al operatiunilor online este Beauty Fee srl., cu sediul in Cluj, Iara nr 457A, cod fiscal: RO 32985392. Compania este înregistrată la Registrul Comertului Cluj cu nr J12/1161/2014. Pentru informatiile de contact va rugam sa consultati sectiunea contact de pe site (aceasta sectiune este parte din termenii si conditiile prezente). Relatia dintre parti este guvernata de urmatoarele acte normative:

• OUG nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor
• OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii
• Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comercianţilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor
• Legea 365/2002 privind comertul electronic.


2. Comanda 

Cumparatorul poate efectua comenzi prin adaugarea produsului/lor in cosul de cumparaturi urmand apoi pasii in care va selecta modalitatea de plata si va introduce detaliile de contact si de livrare. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi in lipsa finalizarii comenzii nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi si implicit nici rezervarea automata a produsului.
Dupa finalizare, detaliile comenzii se pot verifica atat in atasamentul mesajului de confirmare cat si in sectiunea istoric comenzi din contul de utilizator de pe site-ul nostru.
Prin finalizarea comenzii cumparatorul agreaza ca toate datele furnizate, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate.

3. Definitii

• Contract de vanzare- orice contract in temeiul caruia vanzatorul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora.
• Vanzatorul (distribuitorul) - o persoana, care in concordanta cu termenii si conditiile contractuale ofera produsul consumatorului. Este orice persoana fizica sau juridica, publica sau privata, care actioneaza in cadrul activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale in legatura cu contractele care intră sub incidenta OUG nr. 34/2014, precum si orice persoana care actioneaza in acelasi scop, in numele sau pe seama acesteia.
• Consumator (cumparatorul) - orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, care in concordanta cu termenii si conditiile contractuale, acţionează in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale.
• Distribuitor (operatorul economic din lantul de distributie) - o persoana fizica sau juridica,autorizata, care, in cadrul activititii sale profesionale, in concordanta cu termenii si conditiile contractuale, fabrica, importa, transporta sau comercializeaza produse ori parti din acestea sau presteaza servicii.
• Incheierea contractului de vanzare - Comanda facuta de cumparator este un act cu efecte juridice, sub conditia confirmarii si acceptarii comenzii de catre vanzator. Din momentul acceptarii comenzii de catre vanzator si receptionarii acceptarii comenzii de catre cumparator intre parti este incheiat un contract generator de drepturi si obligatii in sarcina ambelor parti, asa cum sunt definite ele in contract sau in termenii si conditiile prezente, care sunt parte integranta din acest contract.
• Termeni si conditii - intelegerea contractuala dintre vanzator si cumparator, in conformitate cu termenii si conditiile aratate in aceasta sectiune. Cumparatorul accepta termenii in care este incheiat contractul la momentul transmiterii comenzii, comanda care genereaza efecte juridice de la momentul incheierii contractului de vanzare prin confirmarea si acceptarea comenzii de catre vanzator. Cumparatorul se obliga sa ia la cunostinta prezentele conditii, conditii pe care se considera ca le-a acceptat din momentul transmiterii comenzii catre vanzator.
• Dreptul de retragere (retur)
Aveţi dreptul de a va retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, in termen de 90 zile.
Perioada de retragere expira după 90 zile incepand de la ziua la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor, la care intraţi dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a ultimului produs, in cazul in care ati comnadat bunuri multiple printr-o singura comanda si acestea au fost livrate separate sau de la ziua la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a ultimului lot sau a ultimei piese, in cazul unui contract privind livrarea unui produs constand din mai multe loturi sau parti. Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaraţie neechivoca, de exemplu, o scrisoare trimisa prin posta sau e-mail la adresele indicate in sectiunea “Contact” a prezentului site-web, sectiune care face parte integranta din “termenii si conditiile” prezente . In acelasi scop, puteti transmite la adresele indicate in sectiunea “Contact” a prezentului site formularul de retur aflat in sectiunea “Informatii” din partea de jos a site-ului.

4. Procesarea comenzilor

Dupa inregistrarea comenzii, veti primi prin e-mail un raspuns automat de confirmare. Comenziile primite pana in ora 12, sunt de regula procesate in aceeasi zi sau in urmatoarea zi lucratoare. Produsele sunt de regula livrate in termen de 3-4 zile lucratoare. Cu toate ca 75% din produse sunt tot timpul in stoc, in mod exceptional, termenul de livrare se poate prelungi fiind anuntati despre noul termen de livrare disponibil.

5. Livrare

Taxa de transport este 15 RON, indiferent de valoarea comenzii, locatie (pe teritoriul Romaniei) sau compania de curierat selectata. La momentul expedierii comenzii dumneavoastra veti primi o confirmare electronica ce contine detalii privind firma de curierat si numarul coletului. Livrarea se face prin serviciul de curierat DPD Curier, în decurs de cel mult 14 de zile de la încheierea contractului. Bunurile sunt depozitate pe o perioada de 7 zile. In cazul in care nu sunteti disponibil/a pentru livrare, veti primi o notificare. Daca livrarea nu se efectueaza in termenul estimat, va rugam sa ne contactati pentru urgentarea livrarii. De asemenea, exista posibilitatea ridicarii coletului de la sediul firmei de curierat, lista locatiilor fiind disponibila online.

6. Modalitati de plata

• In numerar, la livrare – cea mai des folosita metoda de plata. Platiti curierului, care va emite o chitanta;
• Transfer bancar – dupa primirea comenzii veti primi numarul de cont pentru a putea efecuta plata in avans. La livrarea produsului veti primi si chitanta;
• Card de credit – Aceasta metoda este disponibila momentan in orasul Bucuresti putand sa fie facuta direct la POS-ul curierului exact ca la orice magazin fizic in momentul livrarii produselor.

7. Garantie si reclamatii

Garantia se socoteste de la data livrarii produsului catre cumparator, si este de 24 de luni. Vanzatorul este responsabil pentru toate viciile produsului prezente la data livrarii sau care apar in interiorul termenului de garantie. O sesizare trebuie facuta prin e-mail sau la telefon, la adresa sau nr. de telefon specificate in sectiunea „Contact” a prezentului site. Clientului ii va fi rambursata contravaloarea produsului intr-un cont bancar sau sub forma de voucher. Sesizarea trebuie sa contina descrierea defectului reclamat si o copie a facturii (sau orice alt act care sa demonstreze achizitia). Orice sesizare va fi procesata fara intarziere si clientul va fi informat despre constatarile facute. Procedura de retur va fi trimisa pe email clientului, imediat ce a fost receptionata sesizarea.
Garantia se acorda in urmatoarele cazuri:
• Daca este un defect care poate fi inlaturat, produsul va fi schimbat, reparat partial sau total. Daca defectul nu poate fi inlaturat datorita naturii disproportionate a acestuia, si inlocuirea produsului nu este posibila, clientul va avea posibilitatea de a primi suma de bani intr-un cont bancar in RON.
• Daca este un defect care impiedica folosirea normala a produsului se va proceda la inlocuirea acestuia sau renuntarea la achizitie (retur).
• In cazul defectelor multiple sau repetate, inlocuirea produsului sau renuntarea la achizitie. Reparatia defectului exista atunci cand acelasi defect, care impiedica folosirea normala, a fost inlaturat de cel putin 2 ori in perioada de garantie si a reaparut. Defecte multiple inseamna cel putin 3 defecte care impiedica folosirea normala.
• In cazul altor defecte ce nu pot fi inlaturate, si care nu necesita inlocuirea produsului, clientul va avea dreptul la un discount rezonabil sau la renuntarea la achizitie. Pentru a beneficia de garantie, cumparatorul e obligat sa faca o sesizare.
Formularul pentru returnarea unuia sau a mai multor produse il gasiti aici
In functie de natura cazului, este posibil sa nu fie necesar un certificat de garantie, dovada achizitiei produsului fiind suficienta si necesara.
Sesizarea referitoare la defectele constatate va fi procesata fara nici o intarziere, cu exceptia cazului in care partile s-au inteles altfel. Vanzatorul va comunica cumparatorului termenul si modalitatea de procesare a sesizarii, inclusiv confirmarea reparatilor necesare si durata acestora, sau, daca este cazul, motivarea in scris a refuzului de a da curs solicitarii.

8. Preturile si validitatea ofertei

Toate preturile includ TVA si sunt finale. Preturile sunt cele de la data comandarii produselor, indiferent de eventualele modificari ulterioare ale preturilor.
Preturile produselor sunt bazate pe preturile recomandate ale distribuitorilor exclusivi sau saloanele profesionala si sunt de regula cele la care pot fi achizitionate in saloane.
Pozele produselor sunt cu titlu de prezentare.

9. Discount-uri (Reduceri)

In magazinul online, acordam diferite tipuri de discount-uri. In cazul in care pentru un produs se pot aplica mai multe tipuri de discount, acestea se cumuleaza.
Orice cod de reducere poate fi utilizat o singura data, cu exceptia cazului in care este prevazut in mod explicit altfel. In cazul folosirii multiple in mod abuziv, vanzatorul are dreptul de a refuza folosirea codului de reducere.

10. Drepturile de autor

Toate informatiile prezentate pe www.saso.ro reprezinta proprietatea Beauty Fee srl iar folosirea acestor informatii fara acordul Beauty Fee srl se pedepseste conform legilor in vigoare. In cazul in care indentificati materiale care intra sub incidenta drepturilor de autor va rugam sa ne contactati la contact@saso.ro

11. Produsele cosmetice

Va rugam sa luati in considerare ca produsele cosmetice desfacute si utilizate care nu reprezinta un defect calitativ si nu sunt expirate, nu pot fi returnate din motive de sanatate. Va multumim pentru intelegere. In conformitate cu legislatia uniformizata a Uniunii Europene, toate produsele cosmetice au lipit pe ambalaj o pictograma PAO – “period after opening” si este reprezentata printr-un desen ce reprezinta o cutie rotunda desfacuta si un numar. Numarul trecut pe aceasta pictograma reprezinta numarul de luni al termenului de valabilitate al produsului din momentul in care acesta a fost deschis si a intrat in contact cu aerul. Spre exemplu un produs cu pictograma M24 poate fi folosit timp de 24 de luni din momentul in care a fost deschis. In cazul produselor cu termen de valabilitate mai mare de 36 de luni pictograma este M36, M12 – reprezentand de exemplu 12 luni din momentul deschiderii produsului.

12. Obligatii fiscale

În conformitate cu Legea privind înregistrarea de vânzări, vânzătorul este obligat să elibereze o chitanță pentru cumpărător. De asemenea, vânzătorul trebuie să înregistreze imediat vânzarea online cu administratorul fiscal. În cazul unor dificultăți tehnice, înregistrarea trebuie să fie făcută în termen de 48 de ore, cel târziu iar factura va fi trimisa pe email sau printata in plicul cu datele de livrare prezent pe colet.

Clauze finale:
Consumatorului i se poate solicita sa completeze anumite formulare si/sau sa incheie anumite contracte la momentul plasarii comenzii. Procedura poate diferi, in functie de comanda. Contractele pot fi incheiate doar in limba romana. Cumparatorul poate modifica eventualele erori materiale, inainte de plasarea comenzii. Termenii si conditiile prezente permit cumparatorului arhivarea si reproducerea acestora. Tarifele pentru comunicarea la distanta pentru plasarea comenzilor sunt tarifele normale practicate de operatorii acestor retele de comunicatii.
Imaginile de pe website au caracter informativ

Acest document de acord intre parti a fost redactat in conformitate cu legislatia aplicabila pe teritoriul Romaniei.
Ne dorim întotdeauna o soluționare amiabilă a oricăror dispute. In calitate de consumator, aveți acum această opțiune. Autoritatea competentă în România este Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor: http://www.anpc.ro